Умови обміну чи повернення товару
Дорогі наші клієнти!
Ми робимо все можливе, щоб Ви залишились задоволеними своєю покупкою!
Дуже стараємось, щоб Ви отримали самі приємні емоціі, відкриваючи нашу посилку і отримували ще більше задоволення, користуючись нашою продукцією!
У разі, якщо куплений у нашому інтернет-магазині товар Вам не підійшов або виявився неналежної якості, Ви можете скористатися послугою повернення/обміну товару протягом 14 днів.
Поверненню підлягають лише нові речі, у своєму первісному вигляді.
Поверненню та обміну не підлягають:
- товари з видимими ознаками використання
- товари без бірок, упаковки, захисних наклейок тощо.
Важливо: згідно із Законом «Про захист прав споживачів» - повернення можливе на всі товари представлені на нашому сайті, крім спідньої білизни та косметики.
Для повернення товару:
1. Повідомте про бажання повернути або обміняти товар будь-яким зручним для Вас способом:
+38-096-080-06-07, vs.sharm.buy@gmail.com ;
2. Менеджер зв'яжеться з Вами та надасть інструкцію щодо повернення товару назад;
3. Зверніться до будь-якого відділення "Нова пошта" та надішліть нам повернення за такими даними:
- Адреса - Київ, відділення Нової пошти №353
- Отримувач - Сегеда Марина Віталіївна
- Телефон - +38-096-080-06-07
4. Обов'язково повідомте нам номер накладної з товаром, що Ви повернули та що необхідно зробити з коштами: зарахувати на вашу банківську картку або обміняти на інший товар.
5. Після отримання повернення та перевірки стану речей та етикеток товару, кошти будуть повернуті протягом 3 робочих днів.
Витрати повернення продукції несе клієнт.